Formularz reklamacji towaru do pobrania w PDF
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI PROSIMY WYSYŁAĆ NA ADRES MAILOWY: reklamacje@relax-med.pl
Postępowanie reklamacyjne
(Wyciąg z regulaminu: punkt IX oraz X)
"IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi:
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres:
Relax-Med Sp. z o.o.
40-008 Katowice ul. Warszawska 40,
na adres poczty elektronicznej: reklamacje@relax-med.pl,
numer telefonu: 792 598 600 lub przy użyciu formularza kontaktowego. - Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Relax-Med Sp. z o.o.
40-008 Katowice ul. Warszawska 40,
na adres poczty elektronicznej: reklamacje@relax-med.pl,
numer telefonu: 792 598 600 lub przy użyciu formularza kontaktowego. - W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta."